Födelsebarnet Isabelle


Som snart är VUXEN jaa vissta tycker att man blir det när man är 18 men jag tycker att det är först vid 20 :)

Jag vaknade vid 12 och börja känna stressen som sakta kommer.... Var ju ut i går med mina kära kusiner A & S Det var mysigt.   Jaa men iallfall så började jag göra den där smörgåstårtan huuhh! sen var ju klockan redan 1 och jag hade planerat att jag skulle fixa detta råttbooo (mitt  hår) men det hannn jag inte... Jaa jag har fått fina presenter och jag är nöjd över denna dag och all uppvaktning som jag fick det var roligt!



Nu sitter  jag hemma med en full mage har lega här och dega sen jag kom från stugan :)   


Imorgon är det jobbb och denna vecka är det sista jobb veckan :/ vad ska man göra då?

Jag menar den här helgen har kännts som 1 vecka?


ähh nu blir det bara svammel dags för mig att säga ADJÖÖ :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis i efterskott! :)

2011-08-01 @ 15:27:03
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0