Hej hej



Jaa igentligen skulle jag jobba vid denna tid men det blev att vara ledig
 tjejen som gav sitt pass till mig tog tillbax det!


Men skönt att få sova ut lite :) Fick lönebesked och blev glad :)
 jaja.... jag vet det var inte ens mkt men för mig som aldrig har fått en "stor" LÖN var det mycket.
 och för att ha jobbat så lite som jag jobbade i juni så var det fan värt :)


Nå iallafall har jag jobba hela veckan och Lördag har även försökt vara lite i stugan
 nu när Kusinen.Gislea och Åke är där.


Ja de var väl allt ? :D



Som mina nära och kära vet så fyller jag år på söndag. På söndag firar jag med familj osv, Men den där lördag funderar jag på ? ska man kanske hitta på någonting ? :D


Men jag medelar på Facebook om inga ideeeeeeeeeeeeeer finns blir det tårta i lägenheten.(lör)

Nu ska jag tvätta lite och kanske klippa lite i håret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0