Hej

Tänkte bara skriva några rader här....

Idag har jag jobbat, varit på Station och ätit en salllad, träffat satu :) ÄNTLIGEN vi har typ planera det i nån vecka känns det som och idag inträffade det ;) så blir de när man ARBETAR!


Sen for jag och gänget alltså Henrik och alla! till Stugan och firade min Pappa som fyllllller? hmm åren går så snabbt så man glömmer men han är väl helt okej gammal ? ;D Han fick en parfym Hugo boss och Godis :) de Gillade han! :D

Nu är jag hemma och ligger i sängen denna vecka har jag sola med kläderna på efter som att min mage har börja växa... Nu är det stor bantning på G. 




Har beställt bilder nu så att jag kan dela ut tack kort :) de var lite dyrt men men! Alla har ju kosta på mig så då får jag kosta på tillbaka :)


Ha de! Imorgon är det jobb som gäller ska försöka ta ett solarium "pass" någon dag också!


Kommentarer
Postat av: SatuK

hahah va kul isso=)) Skrev blogg just innan jag läste din blogg och vi har nästan skrivit satt sak där i början :D haha fan va fult =)))

2011-07-05 @ 22:57:42
URL: http://htt
Postat av: Amanda

jättefint foto! :) snygging <3

2011-07-07 @ 13:13:34
URL: http://amandaspiik.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0