God dagens!

Idag har jag hunnit hälsa på Mormor och morfar :) Drack lite kaffe och dödade bromsar!

Pappa cyklade hem min cykel så nu kan jag äntligen cykla till jobbet :)


Jaa jag har jobbat hela veckan skulle varit ledig Måndag men dom ringde in mig :)



Vad mer har jag gjort ?


Jo justja var på en promenad och min telefon fick fuktskada då kan man ju säga att man har svettats? ;)

Så for till Elgiganten och kollade med dom om man kunde få de på garanti men nej!

Köpte en ny telefon Henrik ringer och jag svarar då jaaaaaa DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Hördes allt vad han sa...

Nå har iallafall en ny tele :) den gamla får vara i nödsituationer :)



Nu ska jag ta hand om min lilla baby :) den fick till och med en väska :)

Nu ska jag sova ska upp imorgon vid 5 och börjar jobbet kl 6!!!!


Måste bara lägga upp några bilder på min Snygga studentmössa som bara fick visa sig En enda dag!








Nää nu sova Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0