Hej igen



Nu är jag hemma och funderar på om jag ska kolla solsidan köpte just S 2 :) men får se om det  blir av efter som att H kommer snart hem och han gillar det inte lika mycket som jag!


Nå iallafall idag har jag varit med Taru Jenna Satu! och vi har kolla på när Taru fixa sitt hår... :)


Sen for jag med mat till H och därefter hem till Pää Och nu är jag som sagt hemma och har pyssla med detta!








Hur har jag lyckats med detta?


Det är Enklare än vad det ser ut :)

Klistermärken från ica! får se hur länge detta håller! har redan varit med nagel limm och laga Bort slösade pengar ;)


Nu ska jag nog kolla FB snabbt och sedan sova upp imorgon och Joppppa!!!!


HEJ!


Kommentarer
Postat av: Amanda

va häftigt de va med naglarna!

var jobbar du ? :)

<3

2011-06-19 @ 13:34:30
URL: http://amandaspiik.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0