hjärnan är på flykt... Ring om du hittar den 070 666 666 666...

Idag var min första arbetsdag... Fick inget schema men men... ska iallafall jobba på Onsdag och Fredag sen vet jag inge mer...



Dagen gick sådäääääääääääääääääär! Jag har tappat bort mina kunskaper och måste hitta dom igen! jag har ingen hjärna... den sprang förbi mig nyss och jag tänkte inte ens tanken på att fånga tillbaka den? Yee! inte så konstigt...


Iallfall har jag problem men FINSKA!!! Förlåt men varför bor jag här?  Skulle jag flytta skulle jag kanske inte vara rädd för att någon ska fråga mig en fråga? PÅ FINSKA ....



Jaja ... lite deppig är man men det kommer bättre dagar när min hjärna har återvänt....




yeye nu ska jag ... Sova... Godnatt :)




Framöver kommer det många bilder då när jag tog balen... Men de får ni LIDA med efter som att jag Kostade på mig för den skit dagen :) HEEHEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0