Förlåt om jag stavar fel och läser upp och ner.


Jag erkänner! jag har dyslexi... Det är nästan pinsamt hur dålig jag är xD

Vi hade besök i går av en från UF (nu när vi ska avveckla) Så frågar jag : Heter du Satu?

- Nej jag heter jessika hurså?

HEHE ???!!!?!


Det stog status messenger... jag läste Satus... Nu är  de bevisat... jag ljuger inte...

Förut hade jag de som en typ bortförklaring... Men nu nu vet jag... jag är inte som alla andra ;) inte när det gäller läsa och skriva...


Så förlåt om jag stavar fel och läser upp och ner...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt modigt att våga skriva ut det i bloggen, själv skulle jag aldrig våga göra det!

Visst det är ju jobbigare för dig i skolan men du gör väll ett jävligt bra jobb med MVG i alla ämnen? :)

2011-05-04 @ 15:56:52
Postat av: Isabelle

Haha det är roligt att alla tror att jag är så bra i skolan ;) Nej nej jag har inte MVG i alla ämnen i skolan jag har inte ens 1/3 MVG! nått MVG har man men inte många.....

2011-05-06 @ 14:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0