Godkväll


Alla älsklingar... som ni ser så lever vi ännu jag trodde ju nästan att världen skulle gå under!


Nå denna helg är ännu inte slut men jag har då inte gjort ett skit!


I går var jag med erre och Satu osv... när jag kom hem ca 5 6 tiden var jag hemma och ruttna hela kvällen förutom en liten prommis med Nenni....






Saknar tiden i Seskarö för flera år sedan :)





Idag har jag inte varit utanför dörren snacka om  att sitta i ett fängelse! :(

Eller jaa.... Corre och mattias var förbi här på en kaffe och lilla corre somnade på sängen :)




Ganska tråkigt men de behövde jag för att orka ;)... Skulle ha gymmat och solat men ser nu på klockan att den var mer än vad den var i min hjärna!


Nu funderar jag på om man kanske ska ?..... Klockan är 10 och jag har ingen bil och jag börjar bli less på att sitta inne!


Såå mankanske sätter sig vid Tv:n!

Mmm kul insåg just att programet jag skulle se har varit!

Toppen lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0