Hej igen


Ville bara berätta en sak...


eller säga....    Jag är en Data nörd! Men det bryr jag mig inte om! en sak som jag är ganska irriterad över efter som att jag  nu är en data nörd!




DETÄRATTJAGINTEKANETTSKITOMDATORER!


DÅ UNDRAR JAG VARFÖR SITTER JAG VID DATAN OCH INTE GÖR ETT SKIT VARFÖR LÄR JAG MIG INTE NÅGONTING NYTT?

VARFÖR ÄR DET INTE JAG SOM HITTAR ROLIGA VIDEOR PÅ YOUTUBE?

VARFÖR KAN INTE JAG HÅLLA PÅ MED ROLIGA SAKER SE OLIKA SERIER ?  FÖR JAG ORKAR INTE LÄRA MIG!

hade jag nu varit i någon killes kläder hade jag garanterat sutti och GAS skratta åt någon tjock ful kärring som springer naken på stan...




Ska jag vara mer ärlig så är det samma skit i skolan jag är världens tönt i skolan som försöker komma i tid göra uppgifter itid osv... men sen då? Inte fan kan jag ett skit! Det är lite sorgligt...


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0