HEJSAN


Jaa då har man varit i skolan och måla fönsterkarmarna! Nu snart är vi färdiga inte så  mycket till... och det har varit ett bra projektarbete!


Funderar på vad man ska göra idag när H jobbar hela dagen och kvällen..?


De blir väl att städa och dona här ett tag men senare på kvällen?


Borde fara och hämta ut mitt paket också :) hoppas dom ser bra ut ... som på bilden annars blir jag ledsen!


Klänningarna som jag beställde var ju inte fina.... så om någon vill ha kom och ta eller jag mena köp? ! någon med smal mage...



Och jag kan inte skicka tillbaka för någon viss person har slängt påsen där följsesedeln var.... NICE!


Mitt liv ä rså perfekt...pengarna är snart slut så borde kanske skaffa ett jobb snart?

Men var?


Skriver senare :) puss


P,s i går grillade vi och det var skit gått! och idag har jag ätit frukost på lei! Nr 17 börjar bli lite lamt... next time tar jag någonting annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0