Länge sedan? ;)

Den här veckan har jag inte gjort så mycket.. är redan less på skolan fast vi har chill Schema...  De är nog de som är probleme att vi har några kurser kvar och då tänker man ? hmm är det någon ide att fara till skolan och sedan vänta 4 timmar till nästa lektion? ???!??!?


Den här veckan har jag grillat 4 grr?! ;) haha men gott har det varit


Första dagen var vi hos Satu






Andra dagen var vi hos Satus föräldrar



Gott!!!! mmm

Fredagen var vi på Station och grilla och lördagen var vi hos erri ;)

det har varit en riktigt grill vecka!






Och fint vänder har vi haft :)

förutom på valborg....



Ja orkar inte skriva för kommer inte ens ihåg vad jaghar gjort denna vecka?

förutom grillandet och just ja! jag och satu handlade ju lite kläder men det blev inte så mycket fint
till min garderob...

Sen kom nelly kläderna också vet inte om jag ska skicka tillbaka eller vad man ska göra...

de satt bra och så men inte SKIT BRA som jag trodde....


Vad ska jag göra?


Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0