Morgon!

Tja nu ligger jag och funderar var det idag eller vilken j*vla dag var de vi skulle ha sovmorgon?


YEEE! komma till skolann kl 8 när man börjar 10? hehe! inte ett dugg roligt!


Men vi får ju testa  på klockan 8 och för en gångskull hoppas att vi inte har sov morgon ;D




I går låg jag i sängen från jag vakna till klockan 5 :) nice?  nee inte direkt!!!!!!





Man kan ju inte sova hela dagen! fick jävla ångest över att jag hade lega i sängen!!

sen for jag iallafall och hjälpte gina med flytten... inte för att de var så farligt ;)




sén glo på "homo" galan xD  snacka om att jag har dyslexi

det var humorgalan... Pinsamt

Henrik frågar: varför är det så många Bögar?

Men det är ju homo galan :O?!  
Henrik kollar på mig ba öööh???? retarded???? 
Det är humorgalan!
- Jaaa! men de är ju klart!





Just innan pratade vi om dyslexi... jag frågade om Henrik hade lagtmärkte till att jag hade de

och så sa han nej men du har ju berätta lite!

Jaa!! nå vad ska man göra- Inte läsa högt! Eller göra det i Slow motion! :)


Nå nu fix inför skolan... om vi inte har lektioner blir det att chilla i fiket :)

P.S Fiket är snart klart och de ser skit bra ut också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0