Nykterist

Jaa jag vet jag hör er säga att jag är nykterist... men vet ni vad?


Eller ni vet inte alls! och kommer aldrig få veta så länge jag inte säger... Men nu ska jag berätta för er!



Inom mig är jag alkoholist... De låter sjukt... men jag har funderat och funderat på vad fan de är... och för någon dag sedan kom jag fan på de!  Utombords är jag nykterist men Innom mig lever spriten...



De gör mig lite galen och arg.... men jag håller i mig!

Ye ye alla säger kom igen Iss0 drick!

- Varför skulle jag?  jag har ingen lust... jag är inte på humör... varför ska jag då?

Du dricker inte bara för att du är med henrik och han är nykterist?  PÅSTÅR DE FLESTA?!

Jag tycker om Henrik och respekterar honom för att han respekterar mig! är de svårt? 
Jag har en egen vilja jag gör som jag vill?

Men måste man dricka?

Hade jag vela dricka hade jag gjort de?
Men saken är den att jag inte vill jag har inget behov av de nå mer?
är det svårt?



Om jag säger att jag inte ska dricka får man miner ? VAAAAAAAAAAAAAAAA skaduinte dricka ?


Ni kanske har "kul" på fyllan.... men vad vet ni vad jag känner och har känt de senaste grr när jag har drukit?

Har jag haft så jävla kul tror ni ? NEJ.... bara smärtor.

Så jag gillar inte när någon "trycker" ner mig bara för att jag är en
 TÖNT

 

som inte super tillräckligt ofta!



Det är inte min grej! .slut diskuterat!


Kommentarer
Postat av: Bea

GO ISSO! avstå från alkoholen :) det är ändå onödigt att dricka :)

2011-05-08 @ 19:09:18
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0