Tja Tja

Sitter här och är jätte trött men måste plugga! ibland hatar jag skolan! men snart är det inte mycket kvar !


Därför saknar jag skolan nu.... MEN GUD TA OCH BESTÄMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM DIG!



Jaja har varit på både Zumba och innebandy... det var inge innebandy igår så de blev inge träning för min del utan bara handla och var med Corre!


Skriver lite snabbt så undra inte varför det står som de står;)


Vad kan jag mer berätta ?    Fiket är sågottt som klart iallafall imorgon... förutom listerna som skulle varit gjorda...




Justja min mobil kom tillbaka :) fick en helt ny förutom bakre skalet så de får man ju tacka för :)





Inga blider jag vet tråkigt men sant,..... Nu ska jag plugga sen sova :) hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0