Tjena Tjena

Hohh har ännu träningsvärk efter Torsdagens träningspass ;)

Denna vecka har jag

Måndag: Gymmat
Tisdag: åkt inlines
Onsdag: Spelat innebandy
Torsdag: Basket, Zumba, Innebandy
Fredag: Chilla träningsvärken ;)


Har även haft ett prov denna vecka det har varit lite jobbigt ;) haha inte för att jag PLUGGADE STEN HÅRT MEN...



igår var jag iallafall i skolan med Satu och målade våra fina tryck :)
 

Men vi blev inte klara... Det var lättare sagt änn gjort :)


Så i går köpte jag silver färg till Texten Elevfiket :) och jag vet att det kommer bli så jävla snyggt! det är inte sant nu ska jag skryta men vi är jätte duktiga ;) ;) ;)

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: satuk

japp det är vi verkligen!! :) längtar efter att det blir klart=)))

2011-05-14 @ 12:53:23
URL: http://sssatuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0