Saker och ting förändras, det är sorgligt men sant.
 Det är inte samma sak, det är inte som jag vill att det ska vara!

Jag vet inte vad jag ska göra om jag ska låtsas eller vara ärlig. Jag har låtsas så länge, Jag vill inte börja om på 0 jag orkar inte. Jag brusar upp för ingenting allt känns så irriterande. Vad är det som händer?
Är det mig det är fel på eller är det bara för att det blivit som de blivit? Det är så många frågor som jag vill ha svar på med konstigt nog kommer frågorna när jag inte är med dig, Sen när jag säger att vi borde prataa? finns de nå att prata om då?! NEJ!



Jag börjar tänka mer på döden än någonsin jag hatar att vara så känslig som jag är!

Så kommer den där frågan varför jag? varför ingenannan? 
Och sedan börjar jag tänka på alla människor som har det så mycket sämre och att jag har det så bra.
Jag tror att ibland måste man tänka den tanken för att inse hur jävla bra vi har det, så man inte bara tänker på sig själv.


Jag menar jag har det bäst om man tänker på de som har de sämst!
Tänk lite så förstår ni hur jag menar.


<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2011-11-14 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0