Hejhej



Jaa jag vet som vanligt har jag inte skrivit på månader och dagar ;)

vet inte ens vart jag ska börja berätta ? allt är som vanligt. Så jag kan ju berätta om framtiden istället?

Just nu springer tiden iväg jag jobbar lite då och då på helgen iallafall, En sak ska ni ha klart för er att det är så jäkla svårt att tjärna pengar men så lätt att slösa ? varje dag när jag jobbar köper jag någonting, jag tror jag är beroende av att slösa pengar.


Idag hade jag tänkt fara på IB om jag nu kommer ihåg... men ska försöka lägga väckarklockan på halv 20 ;*)

Fram tills dess ska jag kanske umgås med Amanda? osv osv ;p



Som ni läser finns det inte så mkt att skriva om ? därför fattar jag inte de som skriver en massa skit ;D Men jag ska nog börja skriva av mig lite...


Så nu börjar jag! ;D


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0