Julen




är här på Söndag? och vart är snön?

Kommer detta bli den första julen jag kommer vara med om som inte har snö?
den frågan kommer offtare än frågan vad ska jag ha för kläder.







Och jag funderar helatiden på vad va det för julgrejjer jag hade? var det ens fint?
Jag har ju utvecklats i inredningsområder som jag gör varje år / årstid.
Nu är jag nästan sugen på att ha en vit julgran men det tyckte inte H om så det blir det väl inte ;) om jag inte kommer på en bra förklarning!



Tänka sig jag som alltid varit så traditionell med just julen att man ska ha riktig julgran! osv det ska vara mkt rött!
Men så är det iinte nu JAG VILL HA EN VIT JUL! kanske för att det inte är nå snö ute?

Men Amanda gav en smart ide att man kan ju sprejjjjjjaa lite FEJK snö på den riktiga julgranen så blir den lite vit! (:




                                                                           <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0