heeej

Det var ett bra tag sedan men vad gör de  ? ;)



Det är inte så många som är intresserade av detta men skriver nu

Jag mår bra och dagarna går fast man inte jobbar ;) sover till 12 varje dag.


Jobbade iallafall Lördag lite pengar kommer in iallafall :)


Nu sitter jag i nikkala hos Jenny  ska kanske förbi mamma ............


Imorgon blir de nå möte :) OCH KANSKE FÖRBI AF om man har lust.... skulle göra det idag men det blev inte av!



Heeeej  dååå :)


Måste bara till lägga att jag Saknar mina underbara kusiner <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag hoppas du menar oss :)

jag saknar iaf er jätte mkt! förhoppningsvis kommer jag väl hem snart :) <3

2011-09-15 @ 16:59:21
URL: http://amandaspiik.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0