Hejsan


Nuuu är jag typ inskriven på AF... jag tog mig dit tillslut.... efter de Ringde telefonen om jobb ;) Nice!


Det ser ljust ut för mig nu :) fick samtal idag också om jobbb HEHEHEHEH! nice! hoppppppaaas! hoppas! orkar inte sitta inne och ruttttttnnnnaa!


Nåja lite tillbaka i tiden: jobbade från Tors till Sön... Nu väntar jag på Fredag. Får se om det blir jobb då med!


Så ser denna vecka ut!


Idag: har jag och H 3 års dag? kommer han i håg de ? en bra fråga ;)

Ons: bara innebandy planerat.

Tors: AF möte....

Fre : Maby baby jobb :)

Sen har jag inga andra planer :) HEHE!



Nu funderar jag på att åka till skopunkten och lämna tillbaka ett par skor som får mig att ha ångest... Tänker på dom innan jag somnar och när jag vaknar.... alltså ett tecken på att jag inte tycker om dom ;) haha!



Hejdå hejdå hejdå hejdå hejdåhejdåååå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0