Pizza utan ugn!


Jag är alltid så negativ!
Ingenting går att laga vi har ju inte ens en Ugn!

Men nu har jag ända inställning Alllllllt går utan ugn bara man provar ;)
kanske ska testa på lasagne?




Jag slutar aldrig att förvåna mig själv!







Maten uppskattas......... men jag då?


Tro det eller ej men har inte använt ugn utan en microugn!

Började med att göra köttfärs precis som vanligt (typ)
Efter de tog jag Taco bröd, LA på lite salsasås!
På med köttfärsen och sen på med ost och pizza krydda och in i micron.

KLART!


Så Enkelt var de!

Men en sak måste jag ju avslöjja att det var inte min ide....

 Pekka och Eva! Man lär sig någonting nytt varje dag hos er och de är jag tacksam över ;)


Den var godare i ugn men ? vad gör man ?



<3




Kommentarer
Postat av: Amanda

men bara så du vet så va de jag som lärde dom ;)

men vem var det då som lärde mig? ;O

<3

2012-02-17 @ 12:16:58
Postat av: Isabelle

Haha! kanske baksidan på paketet? ;)



<3

2012-02-17 @ 12:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0