Trött!


Hejsan, vi började morgonen med att stiga upp J*vligt tidigt! ja klockan är nu 06.40 och jag har vaknat för ungefär en timme sedan! ja ni kan ju tänka er hur trött jag kommer att vara i kväll!

Varför jag vaknar så tidigt idag är för att jag ska vara barnvakt åt Sjuklingen Cornelia, Så var tvungen att lägga på motorvärmaren i tid så bilen går ig¨ng!





Bara så ni vet har jag en hel mapp med bilder på Cornelia på datan! shit! har hela historien där ;)
 borde göra den där boken nån gång också!

Jag saknar henne lite fakiskt om jag ska vara helt ärlig! Idag ska vi passa på att gosa nu när hon är sjuk (Cornelia är ingen kram människa, man måste nästan ta fast henne för att få en kram!) åhh vad mysigt hoppas jag bara inte somnar!
Okej iss0 har inte för stora förväntningar ;)



Ni förstår inte hur mycket jag saknar äldre dar, jag blir nästan ledsen när man kollar bakåt itiden allt var så "bra" eller roligt...

Ja då var klockan alltså 7 några timmar kvar alltså?  vad ska man göra tills desS?



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0