Jaa a ni...


Livet går vidare med storm steg! Jag vet inte vad det är för dag,  dagarna går för fort!


Jag bara jobbar och tränar det är de livet går ut på, har liksom fått rutiner nu. Men är färdig med dom kl 17-18.00

Efter de är jag bara sur och arg och jävligt trött! OCh jag vet inte varför jag är så suuur?! tar jag slut på all glädje på jobbet?! Ja ni jag vet inte börjar bli lite rädd för mig själv. Men snart är jag ledig ett bra tag igen då är det länge kvar till nästa sommar ;)


Nej men ska seriöst börja fundera på vad juust mitt liv ska gå ut på? ska jag bo här i detta skyddsrum ? ska jag vara denna arga isso? Eller ska jag få allt vad jag vill ha så jag blir glad?


Det är min hjärna som tänker för mycket orkar inte tänka! det är problemet!



Nå iallafall idag har jag jobbat som en dåre! det gör vi helatiden! Inte en lugn stund, till och med på lunchen har jag fått springa (inte tvingat) Huuuhh! OCh dessutom är jag HELT GUL OCH BLÅÅÅ!!!! nej inte rustas kläder! utan blåmärken! Herre guuuud man skulle kunna tro att jag  har varit med om någonting! Men det är bara jobbet iss0 är ju så KLANTIG! fick en stol i huvudet idag! mina armar har blåmärken OCh har lårkaka på benet


Some days could you never return to

!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0