Hej Alla vänner!

 
Idag när jag vaknade började jag läsa min bok om hur jag ska bli smal! Nu försöker jag rensa min garderob men de går inte så bra för Iss0 vill inte slänga någonting!
 
Min H är på Älgjakt? !  Han frågade om jag ville med? Nej tack! jag går i affärer istället elller kollar på lite B program ;)
 
Nå iallafall så prövade jag mina byxor som inte gick upp mer änn till knäna i sommras?! Kan ni fatta hur glad jag blir! Nu hänger inte ens fläsket ut så mycket som de gjorde för några månader sen!
 
LITE KVAR SNART DÄR!
 
 
Sorry About troskanten men den gick tyvärr inte att trycka in! ;) (SÅ TAJTA )
 


 
Btw så får jag på Mig H:s byxor igen! det blev också en överaskning för mig men då fick man allt ett litet leeende!  HAHA! Fast på mig ser de ut som tjejbyxor (inte dom på bilden) och på han ser de ju ut som kill efter som de finns lite mer space när han anväder dem ;)
 
 
Men nog om detta! nu ska jag sminka mig och göra någontin? like What?!  ööööm?
 
 
HEjs! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0