Jobba under mina lediga dagar

Känns otroligt skönt men på något vis känns det förjävligt?

Vet inte, de blir så jobbigt att laga mat så man har lunch till jobbet! De är det jobbigaste med att jobba enligt mig. Vad ska jag göra för mat idag då? Efter min träning! De är också jobbigt! Att jobba sen träna kl 19.15 träna typ en timma så är hemma 20.30 börja laga mat tar minst 30 min! Och efter de diska, och därefter duscha! Sen lägga sig i sängen och försöka få lite ro! Ja jag vill inte vara vuxen ;) eller rättare sagt hade det underlätta JÄVLIGT mycket om H kunde laga mat någon dag i veckan.. (Gnäll kärring som jag är)

Slutar på typ en timma och det ska bli så skönt att få springa av sig denna Depp IssO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0