åhh....

Gud vad trött jag är men kan ej sova? .. nåå vad ska man göra en sådan rutten Onsdag?  SNÄLLA SOL KOM FRAM! Just nu sitter jag med en kurrande mage och en kropp som inte orkar röra sig så det blir nog ingen frukos just nu iallfall. 










 Idag ska jag nog se om man ska läsa boken osv osv. borde fan övningsköra dagarna bara går och går snart är de ju fan sommar och då får jag panik!  Jag vill inte fylla 18 ? jag vill inte bli "vuxen" vuxen var jag redan för några år sedan har redan varit de vill nu vara ung resten av åren ;) remember that ;) Så om ni nån gång tänkt att jag är lite barnslig är det för att jag redan har varit vuxen och kommer aldrig bli det för de var det tråkigaste som fanns!!! BLI ALDRIG VUXEN kanske vid 25 ;)







Nu Farma datan är så seg så han skriva ett inlägg här innan ;)


Good bye Synes och höres????


/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0