Dagarna bara går och går....


Jaa nu sitter man hos Gina och Mattias i deras nya lägenhet och väntar ensam!!!!   Vet inte vad jag ska göra... Ska nog sitta här vid datan och ta de lilla lugna efter i går. Igår hjälpte jag Gina med flyttningen och i morgon blir det att städa den gammla lägenheten.


Orkar man nå mer? Den frågan ställer jag mig varje dag. Orkar man leva här i Haparanda med samma skithögar? Nee tror inte de jävla FINNAR!  Det är inte meningen att lilla Isabelle ska bo ute på landet? Nej hon ska bo istaden! Jag är jävligt less. Kan ingen bara ge mig 1000 000 kr skulle jag må toppen :) och leva livet.




Snart är de inte länge kvar tills jag fyller 18 (fast är ända några månader men tiden rullar ju snabbt på :/ ) , jag vill inte, snälla kan man inte spola tillbaka tiden 1 år iallfall. Jag vill inte bli vuxen och skaffa körkort. Eller jo körkort men jag vill ha mer tid!  Tid att hinna träna Tid Tid Tid Dyrbara Tid. Varje dag har jag jätte mycket att göra men jag gör inget? är det för att jag är stressad? skiter bara i allt. Ähh jag tar det i morgon och så blir det aldrig av... I nead HELP !




Ha en fortsatt bra kväll :) !


/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: Anza

vad du är gullig :) om du är less på Happis så när du gått ut skolan så kan du ju alltid flytta,byta miljö och skaffa "nya" vänner :) det gör alltid susen.Jag var tvungen att flytta för jag mådde så dåligt av att bo i Haparanda, där finns det inget o göra,alla gör samma sak varje helg så jag vart väldigt less tillslut.

2010-04-25 @ 12:56:09
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jaa det är nog en period jag har kommit till att jag börjar bli less på allt och alla. ;)

2010-05-16 @ 00:13:32
URL: http://iss0dabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0