Hej hej

Ja idag var det ju en ny dag som vanligt det är det ju varje dag. just nu sitter jag iskolan och väntar som vanligt! varför ska man vänta på att gå iskola när man kan göra de nu?

Igår läste jag ut Engelska boken Ett stort grattis till Isabelle Hon läste 25 kapitel på 1 dag WOW Alltså halva boken! Och ännu på Engelska Jag är ju värt  ett diplom!  Tyvärr så hade jag tydligen haft tid ända till Onsdag att läsa den där boken. nå Bättre att jag blev klar med den!  Sysslade alltså med boken i går.

Dagen då allt blev kaos! Alltså på Lördag. Först stressade jag mig upp ur sängen och gjorde frukost till H (han kan ju inte göra någonting själv) Efter de for vi till stugan och käkade tårta och firade min Faster Eva. Efter de bar de tydligen av till Kemi. H skulle föra nån bil. Och sen ja aaa... vi for till H för att fira hans födelsedag en dag tidigare? Hehe de blev lite krångligt men men två kalas på en dag ;) så de ni.. Mkt tårta för Iss0 som inte kan banta bort för hon har blivit sjuk. Nåja efter H födelsedags kalas for vi med en ambulans ( inte en riktig) Och vet ni vad ??? joo vi fick så klart soppatorsk HERREGud varför sådan otur med H ? v i fick hjälp och kom äntligen till kära Haparanda!


Bla BLa har tråkigt som ni ser. ( skriver ju blogg så har jävligt tråkigt)


Nå idag har jag inga planer ska chilla från gymmet idag har ännu lite hosta men ska köra hårt som fan nån dag i veckan!

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Erica mukki

Haha har ni åkt med den där ambulans bilen som henkka hämtade då när det var, fan va kul :P ganska så otur med soppa torsken :)

2010-04-19 @ 09:24:32
Postat av: Isabelle

Joo :)

2010-05-16 @ 00:19:55
URL: http://iss0dabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0