Hello


Ja  Idag har man varit i skolan på 1 lektion och de var idrott, kommer troligvis få MVG (skryter) i de ämnet, Fast man vet ju aldrig med Tony.....

Nå ja efter de satt jag i fiket och chillade. Och nu är jag barnvakt ska nog sola senare om jag fortfarande har lusten kvar.

Igår var de en dålig dag..... *Privat*   

 

Jag ska vara med i sommarlovsentreprenörer! Och jag känner mig så stressad. Jag vill ha förslag på namn av er,de  få läsare jag har. Jag ska alltså städa,ränsa i rabatter,gå ut med hundar och småhushålls sysslor (allt möjligt). Så nu skulle jag behöva ett namn. Och det bästa för kunden Men de sämsta för mig, jag är billig ;/



Har ännu lite skoluppgifter jag måste göra i vissa ämnen.. Hojja det är bara att börja så man blir klar före sommaren.


Nu börjar praktiken också... Jag vet inte om jag tycker det ska bli roligt eller tråkigt det återstår att se
Jag ska alltså va på





Jasså nu snöar det ute också? skulle det inte bli vår :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0