Host!


De är det enda jag kan säga idag! Fy fan vilken hosta jag har fått :o  Nu idag har jag vaknat klockan 8 av att jag har svårt att andas och att jag hostar. Jobbigt... vet inte vad jag ska göra idag? om jag ska hänga med till H eller om jag ska fira min faster. Nå kanske bara ligger hemma och läser Engelska boken.

Jag är sur och iriterad... Är det så här jag vill leva? jag vill seriöst flytta flytta här i från och slippa alla ett tag iallafall. Borde fan ta Semester blir ju less på alla HPDA bor! I bland är ni faktiskt lite tröga.... Dvs jag med.


Nu sitter jag här vid datan och väntar på att mina plantor ska bli klara på Farm Ville.  Att jag kunde bli beroende av de spelet änn en gång ? shit

Nu frulle framför datan Good Bye kommer säkert inte skriva Idag eller vem vet ;)


Ska kirra en kamera iallfalll till nästa månad ! det får vara månadens löfte!


Kommentarer
Postat av: desiree !

Hej.

Mycket härlig blogg.

Kika hemskt gärna in hos mig, och lämna en kommentar. Om du gillar bloggen, varför inte följa den via bloglovin'? Ha en fortsatt trevlig dag.

Kramar :)

2010-04-10 @ 09:32:35
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0