I hate to be you!


Just det jag vill vara mig själv, jag vill inte vara som alla andra men ändå är jag det.

Det kanske bara är jag som tar åt mig när dina åsikter om hur man ser ut kommer ut från din mun. Varför ska man lyssna på alla andra? varför vågar jag inte bara vara mig själv. När du garvar åt någon? Tar jag åt mig fast du inte ens garvar åt mig. När du säger saker tex Herre Gud jag skulle aldrig kunna gå så där? Tar jag åt mig.. klart alla får ha sina åsikter men varför tar jag åt mig ???   Varför ska du alltid påpeka allt och alla?  Min åsikt är iallfall att alla är fina på sina sätt. Ingen kan vara perfect det har ni ju hört...... men varför varför ska jag ta åt mig?? Du är ingen jävla mode expert.



/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0