Isabelle


Här kommer ett in lägg om mig när jag var liten.  När jag var liten ville jag bli frisör jag tyckte det såg roligt ut att hålla på med hår. Men sen när jag blev äldre tänkte jag Men Huj vad äckligt om Kunden kommer in med fettigt hår. Jag vet de låter lite sjukt att mitt drömjobb kunde försvinna av en sådan tanke! tyvärr tänkte jag inte längre än så, Det är ju bara att tvätta håret innan man börjar röra i håret.


Efter de ville jag bli doktor Men tanken varade bara några månader. blev rädd när jag såg program, dom såg så stressade ut när en pasient kom in och skulle operera sig Så NEJ!




Och nu idag? vad vill jag bli? jag tror ingen vet. Alla trivs inte med sina jobb. Men jag tycker för de inte att man ska vara sur i kassan Eller på jobbet! Bara för att man har en dålig dag ska man lämna allt hemma och ta med leendet till jobbet! Det är ungefär de jag lär mig iskolan varje dag!  Jag vill bli någonting vad är det annars för mening att leva? får se i framtiden vad det blir vem vet kanske en städare på samhalls??

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0