Ja då var det alltså fredag...


Just nu sitter jag hos Gina. Jag vet inte vad jag ska göra idag, vad är de som har hänt igentligen? Jag ska inte leva nå jävla 30 års liv! jag är inte ens 18 och börjar redan tänka på min ålder.... kanske någon 18 års kris?  Kan ingen bara hjälpa mig? hjälpa, fatta mina beslut så slipper jag detta! stötta mig..... Jag saknar dig! du var en bra människa...



Nå idag och hela veckan har jag varit på praktiken förutom i går då var jag och gjorde prov. Hade tydligen ett möte men missade det? för Iss0 är så smart som uppfattade att det var den 29 maj och inte 29 april som det var!
Praktiken går bra...  Fast den här veckan har min handledare varit sjuk så har inte alls fått stå i kassan. Tråkigt... men tiden gick ändå snabbt och det är redan fredag.
Om min praktik : Jag praktiserar alltså på RUSTA (om ni inte fattat de ännu), Det är jävligt roligt bästa praktikplatsen hitils. En vanlig dag när min handledare är med ser den ut så här: Vi sopar några koridorer varje dag på morgonen sedan tar vi lite kaffe och sedan bär vi kassorna. Jag får sitta i kassan på morgonen och sedan efter lunch. annars får jag packa upp varor som också är roligt :) Tumme UPP FÖR RUSTA! :D

JA de var allt Goodbye ;)

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0