Tisdag


Men hejsan! kan ju ta och berätta lite om i går! det blev inget gymmande! jag var så lat så tog en promenad med Jenna och Taru, for och satte lite färg på vardagen (solarium för ni som inte fatta), Sen chillade vi bara!

Men idag är det en ny dag! Idag har jag gymmat och farit till min kära syster.

Tyvärr har jag saker som jag borde göra men inte gör!:

* läsa den där Engelskaboken som jag nu har dragits med i så där 7 månader? har bara hälften kvar! Den ska jag börja med i kväll hade jag tänkt!

* Sy in mina kläder!! Om jag bara hade en symaskin som jag förstod mig på! då hade ju allt varit lättare! Ska kanske göra det på Torsdag om jag Orkar ;)

* Stor Städa mitt så kallade rum? Nu ser det ut som en garderob kläder över allt som vanligt och mina möbler dammiga som attan!

*Fixa naglarna DET BLIR IDAG! köpte ju klistermärken som jag ska kleta på mina naglar ;O) Nice!



Ja nu efter påsk har man säkert gått upp 1kg mycket mycket bra. Nu måste jag börja tänka mig för! varför äta godis det är ju inte precis så att man kan dö för godis? så gott är det ju liksom inte!



BTW ska jag kanske ha sommarlovs entreprenörskap? Kul va ?
Nu ska jag chilla och fixa naglarna ha de bra hejs!

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0