Tja Tja

Idagens dagens ! Mamma kommer vara jätte sur på mig när jag aldrig städar mitt rum =/ To bad for her? Nåja ska göra det när jag kommer hem om jag orkar!!! Just nu sitter jag i mitt andra hem och är barnvakt!  och ungen älskar skor och väskor Exakt som jag ;) fast hon diggar att äta på dom och jag gillar att bära dom.

Har även läst lite i engelska boken men jag har ju som sagt läst mycket lite då och då, och med mitt minne är det inte lätt att komma ihåg vem som är vem?   SKa iallfall försöka läsa ut den idag ? fast halvla boken är ju kvar så får se... tur att jag har en mamma som hjälper mig!  

I går var jag med Erre typ hela dagen, jag solade medans hon var på lunch! Sen for vi och åkte bil Erre körde och jag chillade som vanligt. Sedan for vi och drack kaffe hos Gina.


Jag märkte en sak i går på mig :'( jag har ju fan puckelrygg, jag måste sluta sitta som en apa och börja puta ut med mina "bröst". Tack Gud för att du får mig att må dåligt! Nu blire att träna rygg som attan, men synd synd att jag har blivit lite sjuk så ska inte gymma föränn på måndag om jag har blivit frisk då.


Nu gosa med gooooooooooosigaste gos ungen HEJS

/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: Erica mukki

Ajaj det här med böckerna går inge vidare för oss, du har engelska boken och jag har inte ens öppnat svenska boken. Och Ps inte tänker jag på din " puckel" rygg. Hoppas du har haft kul idag att ha varit barnvakt idag :)

2010-04-09 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0