Abedii Abedii


Sitter här nu och spelar som vanligt. Dagen har bjudit på små saker som kan vara till nytta.

Har varit i skolan och ruttna xD jag och Satu kom på värsta grejjjen alltså! sHit villken hittttt.

Efter skolan for vi till körskolan och tränade lite smått. man ska ju alltid vara ute i god tid. Sen skulle jag köra med Gunnar och det gick fan bra! det var inte så farligt som jag trodde!




Har fått i mig lite choklad och mår toppen. - fast är typ sjuk. Huj hosta är inte roligt.



Är snorig ;/

BTW köpte jag en helt ok kofta från Ica maxi ? kan ni fatta.   Den var inte billig, inte bra för min ekonomi. Någon dag nu iveckan blir det att lägga in pengarna och börja om på nytt! Spara vart enda öre man får.


Det var allt jag hade att säga idag imorgon är det en ny dag.

Puss hej
/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0