28 då var julen över typ.

Och sista dagen man kan äta Risifrutti... Dom har typ varit i kylen ett bra tag...


Iallfall så har min jul varit ganska så bra :) Tackar för alla julklappar!

konstigt nog var denna jul inte som förra då var allt så bra... Denna var inte så bra som förra men man ska inte klaga.

Jag fick lite allt möjligt men ändå ganska tråkiga saker... ALLTSÅ FÖR LITE PENGAR ;)

Jag fick ju 2 kameror så mamma köpte tillbaka den hon köpte :/ så tyvärr fick hon betala 2000 för den stackarn ;(



Nu och jag också jul shoppa som F   A    N ! så nu är jag super nöjd och undrar vad jag ska göra under jul lovet nu när man är fattig igen...

Kommer kanske bilder på mina julklappar i morgon :)



Joo måste nu bli bättre på bilder när man har en kamera!



Och önskar jag kunde få en så snygg dräckt skulle behöva... efter all denna julmat!!! har säkert gått upp typ 5 kg på en vecka HATAR JULEN... eller hatar att jag inte kan sluta äta!




/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0