Det konstigaste jag varit med om är att jag har sett en fluga dansa!


Jaa åter igen hemma hemma hemma.. börjar bli less på att sova börjar bli less på att ligga här i sängen och ruttna!  Men får hoppas på att man är lite frisk till helgen så man inte döör av svält! ;)



Nå iallfall idag har jag som jag redan nämt lega här i sängen inte gjort mycket! när jag kliver upp ur sängen känner jag mig helt drogad... alltså helt svimm färdig... så det är nog bäst att jag ligger ner ;)

Kollar på lite soffta barnprogram? och vad är de med de då ;P är man ung får man ju bevisa de också!


kan ingen bara ge mig nå medecin så man blir frisk och åtminstånde kunna äta lite nammi ;P
åt en knäckebrö macka nyss och har aldrig ätit en så jävla god knäcke bröd macka...
men nu kanske man ångrar de börjar kännas lite i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0