God dagens!

MAGSJUKA

Jag lovar att det inte smittas om du läser!



Jaa då har man överlevt magsjukan också! kan inte påstå att jag är super frisk känns ännu som om det är nått som villl komma upp. får se om man är frisk nog att fara till IKEA imorgon.

Helgen var jag med Gina corre och mattias och det var vissa som hade magsjuka i den lägenheten så inte undra på att man fick ;)
på måndagen åkte jag skidor och hade skit kul :) sen på kvällen känner man känslan att åhh nej jag kommer spy ... ligger och väntar väntar och väntar.. till slut kommer det!  fick springa upp 1 gång i timmen... på morgonen blev det en gång på 2 timmar... och när klockan närmade sig 4 slutade det.... har aldrig haft så lång magsjuka.. brukar typ bara spy 1, 2 gånger...

åt inte häller nå i går så hade ruskiga lip kvällen ;) hade inte andvänt mitt gift så var super ledsen...


nu mår jag illa men inte så att jag ska spy... åhh jag vet inte! jag är hungrig! jag är röksugen och jag har det jävligt tråkigt!!!! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0