Gott nytt år snart!


jag har just fixat grunder in my face! har kollar vilka kläder jag ska bära och än så länge ser det ljust ut! nu ska jag bara vänta på att håret torkar klart! sen ska man bara bestämma vad för frilla man ska ha! jag har jätte många i hjärnan!
och jag vill inte ha den jag alltid har på lite speciella dagar! nu vill jag ha en annan! men den är ganska tråkig!

Men ska sitta och fundera på hur jag vill ha mitt hår! :D

Har inte stora planer idag häller det blir att fara till fammo och äta!  Sen har jag ingen aning om jag ens ska va med H eller vad fan jag ska göra!

Hm hm stora problem.. kanske far förbi Taru ;p Who know?


Iallafall så har jag på mig en klänning som är ganska så fin men är inte SÄKER om jag ska bära den! ja gud vilka problem man ska ha bara för att man ska käka lite middag ;)

MEN          Den är ju alltid roligt att få komplimanger inte sant?!






/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0