heej


För ett tag sedan visade det sig att jag var inte så frisk som jag trodde attt jag var... så nu blir det att vara hemma ´några dagar kvar helt ensam. Utan att äta. utan allt ;( jag blir deprimerad... huj huj... hur ska jag klara mig vill bara ut !

och nu är jag jätte hungrig jag vill kanske ha någon sallad ;P
med feta ost och mycket vatten!
eller kanske jordnötter...
eller inget måste nog spy snart...

Nu kommer man ju inte ha den stora lusten att dricka på ett tag, nog för att jag inte har den lusten så offta häller.-.. ;P bra för mig slipper de extra kalorierna ;P

Magsjuka är exakt som bakis!!!  man spyr och dör av hunger... man kan inte äta, man mår helt enkelt inte bra!


Jag säger bara 1 SAK!! Tyck SYND om mig :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0