Huuuuj!


Jaa då var det henriks tur att ha magsjuka! Tror nästan  att jag får den igen när jag höör hur det låter SPYYYr!!!!

jag sprang iallafalll ¨på toa men han bara ligger man ba visa lite respekt?!

Äckligt!
imorgon ska jag köra med gunnar.. och efter det ska jag till Ikea! ;P då slipper man vara här och höra på äckel ;)


igår vad jag och julhandlade lite julklappar... det var ganska jobbigt... och nu är jag typ pank... kul men som tur är att julen snart är här!

Så nu är nästan alla klara :P bara lite mer till H sen är julklapparna inget jag behöver tänka på ;)
OCh jag ska ju alltid ha så dålig fantasi så jag köper tråkiga julklappar :(
MEN det är ju tanken som räknas det brukar jag säga hela tiden;9 det får mig att må bättre!!

Var på inflyttnings fest i går också det var helt okej kul... Satu och Anton bor nu tillsmmans!


nu sitter jag här och funderar på om man ska färga ögonbryna dom börjar nämligen bli lite vita ;)



See You!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0