hmm

Det har varit lite att göra idag.. för min egen del!  Har varit på Ikea heladagen till klockan 7 efter det gick jag till coop och handlade lite sen bar det av utomlands! i min lilla värld! JAg var och sola! 
Det är så skönt att sola och lyssna på musik och idag hade jag tur det vara bara min smak som spelades på radion! alltså i solariumet!



Nåja sen for jag hem och käka lite mat! och gav mig ut! jag skulle umgås med Anton och Satu!

Och nu när ja skulle hem ramlade jag och tror att min arm dog! Sorry! men sånt är livet! det är andra gången jag halkar med JÄVLA UGGS! På mindre än 3 veckor! dumma dumma skor! nu är de gympaskor som gäller!
+ att min arm höll påatt gå ur led! men tur gjorde den inte det utan den lyckdes hållas på plats! Läkaren sa ju att det räcker med en snabb sving bak så kan gå ur led att jag måste vara försiktig! ( Alltså jag har inte varit nu hos läkaren om ni tror det ;) det var ju länge sedan)


orkar inte vänta på dessa bilder!! HEJDÅ



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0