Nåå hej kära vänner!

Idag har man bara vakna osv! igår var jag på  praktik och tiden gick fort ;) nu har allt börja rulla på och det är jävligt bra!

nu kanske det är dags att lägga ut lite bilder eller vad säger ni? ;)

Och jag vet jag vet... kameran suger men sånt är livet när man väntar på den stora dagen :D
när man inte vill slösa pengar på sånt utan på `SKIT !
SNART KOMMER ******* <3
Så här såg det alltså ut innan!










Så här kan det se ut när iss0 har varit i fraten men men jag är som jag är
älskar att stöka men gillar dock inte att städa!






Och så klart lämnar jag alltid allt framme ;) jag kan ju städa när jag kommer
hem? men det har inte hänt ofta att man orkar ;) man ska ju sminka sig imorgon också!
Helt onördigt!



Diska det brukar jag göra typ iallfall nästan varje dag!



Och nu har man ju handla och måste ju först städa man kan ju inte
 lägga in nya saker på ett stökigt ställa juh!!!







Och så här blev det! fast jag kan skylla lite på kameran det ser mycket mysigare ut IrL!

NU!




Jag köpte lite kottar och polka gris pinnar och visste inte vars jag skulle lägga dom ;)
så dom ligger lite utspritt i DENNA Lägenhet!




Alltså bilden förstör! det ser mycket mysigare ut ! jag lovar ;)



Dom köpte jag av Antons mamma när vi hade loppis!
fina och enkla!





Och så klart gardiner ;) dom här är som dom ska ;) klippte på mitten så man får fler men tänkte inte på
 att om man vänder dom upp och ner så blir det ju inte samma
 då blir dom stora hjärtorna upp och ner! men ähh ;)



Lite mer pinnar! och kottar!



gjorde en adventstake också! det måste man ju bara ha annars är julen inte här!









Duken köpte jag också från RUSTA !
Och ska jag vara ärlig saknar jag Rusta vill jobba där ;/



Klädde mitt ljusträd också! Men hjärtan!






OCh sen blev det en helt vanlig röd gardin som jag pyntade ! jag tyckte iallfall det blev fint!






här är den upp och ner vända gardinen men man tänker inte så mycket på det ;)
Det gäller att vara smart ibland ;)



Köpte också en lurvig lurre!



Och så klart måste julen vara lite här och där så både i köket och på TOA!




Det var äntligen alla bilder ;) haha ! det var ganska många mer än jag hade trott ;D



Det var min jul ;)
Nu sitter jag här och funderar på  vad man ska göra! jag vill HANDLA!
 men jag ska nog ta det lungt med pengar måste ju tänka framåt, man ska ju köpa julklappar!


Hejdå !


Kommentarer
Postat av: Sara

heej :) vad fint du har det! har du flyttat till eget?

2010-12-04 @ 22:31:11
URL: http://lilldalle.blogg.se/
Postat av: Isabelle

hehe typ ;) bor med Henrik :)

2010-12-08 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0