Julen 2010

Iss0 fixar sig för fullt





Julen i Pää








Sen bar det av in till stan till Kusinerna <3












Jul klappar!



Den här sköna, fick jag av Taru :)



Rosa Det vet min Gina att jag tycker om!



Alltid bra att kunna tävätta sig ,)  Det fick jag utan Jenny



Kameran fick jag av mamma ;P



Utav Frida



Dom här med;) jag diggar roliga och ovanliga saker ;P



från mormor ;P



mormor








från Ikea <3



Från H:s föräldrar :) Nice!





Fick även lite mer småsaker som jag la in i garderoben! haha
Fick ett par skit mysiga långa sockar ;P av H:s Farmor :)

Det var min braiga jul nu ska jag till Ikea och vara jävligt sliten ;) Good Bye!

Visar sen mina andra saker jag KÖP`T

Ha de // ISABELLE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0