Fredag..

Ja Idag har jag inte varit i skolan tänkte att det var onördigt, Efter som jag har hosta och är lite rostig osv och vi hade ju idrott jag skulle ju ändå inte kunna vara med och sen efter några timmar skulle vi ha svenska men jag är ju sjuk.



Igår var jag med Satu och Anton det var trevligt och roligt. Imorgon blire kalas? får se vad man ska köpa till de två bären? Hmm..


Nu är jag alltså barnvakt Hon sover nu, jag funderar på vad jag ska göra tog med mig en massa saker hit. Tandblekning, nagelförlägningar ( vet inte om man ids efter som det inte blev så bra förra gången), Engelska och smink. Vart ska jag börja ? kanske bara ligger och slappar det är ju ändå fredag.



Vet ej vad som kommer hända idag, mina pengar är slut efter som jag tänker mer på H än på mig själv Är det värt?  Nåja jag ska iallfall vara snäll det är ju alla <3 dag på söndag och har redan köpt en liten GosaK. Först köpte jag hjärt kakor men H är ju och rotar och städar helatiden! Så tyvärr hittade han dom, så i går var jag och köpte DYR CHOKLAD (den var dyr för mig som inte ens har råd att leva).





Får se om man skriver nå mer nån dag Ialllfalll Satu och Taru i morgon Ge mig Ideeeeer!!!!

/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom fyller ju 18 så de kan bli lite svårt ;o

2010-02-12 @ 23:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0