Fredag :)


Vill ni veta hur duktig jag har varit idag? - Om inte läs ej detta: Idag har vi haft idrott och det var första gången jag blev svettig och kände att jag har tränat, vi lekte och spelade fotboll MVG till dagens Idrottlektion! Efter idrotten gick jag iväg och gymmade kännde mig jävligt trött.
Sen till baka till skolan för att vänta på hela gänget! Och sedan bar det av till LEILANI inte så gott var besviken   
=(.  Och inte nog med 2 träningspass så gick vi till köpcentret och kollade läget ;)
jag köpte även lite smått och gott. (bara vanliga kläder) sedan for jag till GIna för jag skulle vara barnvakt. Och när jag väl kom HIT gick jag till skopunkten med barnvagn (köpte ett par skor helt ok?) och sen gick jag ju tillbaka hmm  månnnnnnneee hur många kalorier jag har förbränt idag? känner mig helt slut efter ha gymmat 4 ggr och promenerat tröttt!!!!!!!




Det var lite om min Fredag nu ska jag fortsätta mysa meeeeed Cornelia!


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0