*Fredag*

Idag har det varit en lugn dag. Hade bara en lektion idag gymnastik. Lektionen var rolig och man blev varm, därefter for jag och Satu och gymmade Efterkännslan var enormt skön! hojja har inte kännt mig så avslappnad på länge.

Just nu sitter jag barnvakt åt Cornelia hon är  nog den lugnaste barnet jag har sett eller varit i närheten av. Alltid ett Leende på läpparna, Det är därför det är så roligt att vara barnvakt. Hade hon varit besvärlig hade jag nog tacka nej! Haha nej kanske inte hon är ju så söt Puss på dig!

Får se vad man ska hitta på idag. Ska nog äta godis det känns som det var ett tag sedan bara för att jag inte åt godis förra helgen men idag ska jag om jak e suken!


nu typ chilla facebook spelen osv!!!  FACEBOOK FOR LIFE (; mohhahaha


Häxan sur Iss0 har börjat skratta det är dagens nyhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0