GLAD ALLA <3 DAG

 Glad alla <3 dag på er alla !

Idag har jag inte gjort så mycket gav H frukost på sägen, Underbara mamma gav mig Alla <3 dag gåva : 200 kr en triss lott choklad och en GRIS nykelring Älskar dig min söta mamma <3.



Just nu är jag banvakt, var nyss på JALA och förklarade vad som hade hänt med Satus present. Det var nämligen så att hon fick bara en inslagen kartong ingen pressent. Satu trodde ju så klart att jag skojade efter som hon fyller 18 ;) nå jag fick iallfall tillbaka presenten från JALA och även 50 kr pressent kort för Bensinen sa hon, Men går ut idag läste jag sen? så nu har jag skickat Gina till JALA för att köpa nått,  Tack Tack. Så idag kanske man ska svänga förbi Satu så hon får sin present eller kanske ger den i morgon i skolan?


I går som sagt var det Tarus och Satus "Födelsedagskalas" Det var helt okej hade nog varit roligare med Alkohol men men man är ju inte 18 så man får vänta ;)

Nu sitter jag alltså hos Gina och Hostar Gud vad bra att vara med barn då eller hur?

Imorgon blir det skola som vanligt buuhuu ....


 


/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0