Godagens gott folk!

Idag har jag varit i skolan, det är ju Torsdag och det betyder att vi har hafft chilldag slutat redan halv 11! Men men Iss0 är ju så lat så hon satt i skolan i flera timmar. Jag orkade inte börja gå till Gymmet så jag satt och pratade med Lilli. Sen pratade jag med Sofia och Matti. Det var mina ursäkter för att börja gå men tillslut gick jag och gymmade. Nu är jag på G igen! känner mig som en ny människa har varit 3 gånger redan på gymmet och ska i morgon nog för att det bara är 1 dag extra än vanligt men det blir lite jobbigare när man kör variedag. Men jag har börja nu och köra så för jag har körkortsteori A på Måndagar så då skulle det bli så sent.


Nog om det efter gymmet gick jag till Rusta för att kolla om jag kunde göra min APU där och det kunnde jag Nu är det också KIRRAT! Good  Work Iss0!  När jag var på Rusta kännde jag att jag skulle få migrän som kommer 1 gång om året för mig. Och såklart kom Den =/.... Jag pallra mig till M-lund efter Rusta för att träffa min syster och min Lilla plutt.  Och när jag får Migrän blir jag helt kokko! min hjärna blir sjuk och lite efter. Jag kan inte prata och förstår inte Svenska. När någon  pratar med mig förstår jag inte vad orden betyder? Är det normalt? När gina sa cykel visste jag inte vad det var? när dom frågade om Henrik började jag fundera vem är det? Hojja jag hatar Värkligen Migrän.


Efter som jag inte mådde bra tog vi alla en POWERNAP Skönt efter en träningsdag.


Och nu sitter jag och väntar på att få komma hem, Sitter här med Corran puss på dig. Imorgon blir det Att vara barnvakt och KAnsek handla någonting från köpcentret Jipppiii lite nya kläder. Men skriver mer i morgon ha de bra,

 / Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0